Thursday, 8 June 2017

Ramadhan 2017 - Exam..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Punya la susah nak update blog sekarang..huhu..
Sekarang ni memang tengah busy sikit..
Tengah sibuk nak exam..
Insyaallah 10hb ni aku akan ada exam untuk 1st paper sem ni..
2 paper lagi ialah pada minggu depan 10hb & 11hb back to back..
Tolong doakan semuanya dipermudahkan dan aku dapat 4.0 untuk semua mata pelajaran..

 Nasib baik la duduk dengan mak..
So mak boleh tolong jagakan Aisyah masa aku study dan nak exam ni..
Ok jugak la exam sebelum raya..
Kalau lepas raya lagi kelaut kot..huhu..
Harap usaha ni Allah berkati..
Kali ni bukan melibatkan aku seorang..
Ni perjuangan aku, suami, Aisyah, mak ayah dan family aku..
Juga family mertua aku..
Memang sangat banyak hikmah dan pengajaran dari semua ni..
Memang mengingatkan aku kenangan bersusah payah dekat Kemaman dulu..
Kali ni mungkin lagi hebat..
Sungguh aku berharap dapat banyak berkongsi pengalaman macam dulu..
Tapi kekangan masa membatas kan aku..
Insyaallah kalau diberi kesempatan aku akan kongsikan..

Walaupun tak dapat menulis macam dulu..
Aku memang selalu je BW..
Terutamanya masa tengah bf kan Aisyah..
Aisyah pun Alhamdulillah membesar dengan sihat..
Challenge of course ada..
Tapi Alhamdulillah masih dalam keadaan terkawal..

 
 Belanja satu muka budak aktif tak padan dengan kecik Aisyah Humaira ni..:)


Cerita pasal BF..
Semalam lepas buka nampak timbang aku dengan Zack pegi timbang..
Memang teringin nak tau berat lepas puasa ni..
Sebab memang rasa susut sikit badan..

Timbang semalam berat turun almost 3kg dari timbang dekat KK masa check up Aisyah bulan lepas..
Lagi ringan dari masa bukak buku pink..hohohoh..
Harap menjelang raya nanti makin turun..

Lepas bersalin en.suami ada la beberapa kali offer nak belikan seluar..
Aku malas nak beli dulu sebab nak turunkan berat badan..
 So tunggu berat stabil baru la boleh beli..

Pagi tadi pun boleh pulak la ter miss sahur..
Masa terjaga tu dah pukul 543..
Memang tak sempat la nak sahur..huhu..

Insyaallah esok aku dah pegi KL untuk persiapan exam nanti..
Doakan yang terbaik aku ye..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...