Thursday, 23 March 2017

Borak Kosong Jumaat - Ikan Stim & Peria Goreng Telur..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..

Salam Jumaat Semua..
Minggu ni ak de kelas..
Jadi minggu ni adalah minggu bersama keluarga..
Weekend ni nak bawak Aisyah balik rumah mertua..

Berbalik kepada tajuk..
Sungguh kadang-kadang aku rindu menu masa berpantang..
Aku pulak memang ok je makan menu macam tu..

Jadi semalam ajak la Zack masak menu yang ala-ala macam berpantang dulu..


Jadi ada la ikan masak stim dan peria goreng campur telur..
Cuma kalau masa berpantang dulu..
Menu ikan stim cuma la ikan yang dilumur dengan bawang dan garam sahaja..
Kalau peria pulak cuma rebus/stim kosong sahaja..
Memang sedap..

Sekarang malas pulak nak request..
Sebab kalau tak kene masak dua tiga lauk pulak nanti..

1 comment:

  1. Sedap nampak ikan stim.. Klo peria lak..mmg lya x suka makan.. Pahit.. Tp y pahit tu la bagus kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...