Tuesday, 8 November 2016

WW - Air Kelapa Muda..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..



Rindu nak minum air kelapa muda..
Gambar dekat atas ni last air kepala muda yang aku minum sebelum cuti hari tu..
Kalau masa keje hari tu senang nak minum air kelapa muda..
Depan tempat keje aku tu ada orang jual air kelapa muda..
Boleh letak dalam kole minum dekat tempat keje..
Isi pun sodap..
RM4 satu kole..
Kalau minum air kelapa ni kejap je tak sedar dah habis sekole..
Tapi kalau nak minum air masak punya la lambat nak habis..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...