Friday, 11 November 2016

Hancur Aku..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Sekarang aku tengah menonton Muzik-Muzik Separuh Akhir ke 2 untuk 2016..
Ni semua gara-gara en.suami balik lambat malam ni..
Petang tadi die bagi tau mungkin sampai rumah malam ni dalam pukul 9..
Sekali 8 lebih tadi call die mungkin balik lambat sikit..
Sebelum pukul 10 katanya..
Harap nya betul la..

Sementara tunggu en.suami sampai boleh la layan Muzik-Muzik Separuh Akhir..
Minggu lepas tak tengok pun..
Kan teman en.suami pegi interview lepas tu pegi beli seliper..

Masa tu tak aware pun pasal Muzik-Muzik Separuh Ahkir ni..
Tau-tau je ada terbaca pasal orang kritik Fazura nyanyi masa Muzik-Muzik Separuh Akhir..
Lagu Fazura dengan Estrange - Hancur Aku..
Asal Fazura nyanyi je mesti ramai yang kritik..hihi..
Hari tu masa dekat Sepang..
Tu aku tak tengok sangat video tu..
Tengok sikit je..
 
Hari tu masa tengah bosan-bosan menunggu..
Tergerak la hati nak bukak youtube tengok Fazura dengan Estrange nyanyi masa Separuh Akhir Muzik-Muzik..
Aku rasa Faruza nyanyi biasa-biasa je..
Tak de la teruk sangat pun..
Dan tak de la impres pun..
Tapi masih ok la untuk lagu die tu..
Part die memang tak berapa mencabar pun kan..
 
 Lagi pun aku pun tau kemampuan die kalau menyanyi..
Kalau bole lebih baik lepas ni lagi bagus la..
Mana tau masuk kelas vokal ke..


Haaa sape yang tak tengok lagi bole la layan video ni..


Entri ni saje nak borak-borak je..
Ok la nak siap-siap nak balik..
 


1 comment:

  1. lya suka lagu ni..kes drama patahnya sebelah sayap...
    selalu tgk video clip dia..maybe y rakaman studio..dgr ok lah..y live x tgk pom...
    tp rasanya ok jer.. maybe y arif tahu la kelemahn tu..
    kita ni ..asal sdp dgr je kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...