Tuesday, 25 October 2016

WW - Zero Hutang..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..




Sekarang ni tengah baca buku ni..
Dah lama tak membaca buku rasanya..
Lagi sejak kahwin ni..
Selalu baca benda dekat hp je macam blog ke..
Yelah siang keje, malam balik rumah spend masa dengan en.suami (masak, buat keje rumah ke, tak pun melepak teman die tengok tv, paling tak pun teman borak)..

Buku ni ayah yang bagi balik weekend baru ni..
Hadiah untuk aku dengan en.suami baca katanya..
Sanggup die beli yang lain..
Biasalah ayah aku suka beli buku..

So aku baca buku ni kalau free..
Masa pegi klinik untuk check up ke..
Sementara tunggu giliran tu kan..
Malam sebelum en.suami balik ke..

Baru baca sikit je sebenarnya..
So far isi kandungan die bagus, ayat pun mudah difahami..
Bagus untuk orang muda macam aku ni baca..

Zero Hutang - Bukan Mudah Tapi Tak Mustail..
Kalau rajin dah habis baca nanti aku share..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...