Tuesday, 19 April 2016

WW - Roti Canai & Roti Tisu..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Haritu terasa nak makan roti canai..
Bagi tau en.suami nak order 2 keping roti canai..hehe..
Tamak kan..
Sekali masa nak pegi ubah fikiran pulak..
Nak roti canai dengan roti tisu..

So en.suami bawa pegi Subaidah dekat Sunway Mentari..
Tapi aku rasa 2 2 tu tak berapa kene dengan selera aku..

Order roti canai tapi tak berapa kene dengan selera aku..
Order roti garing tapi tak garing sangat pun..



Roti tisu die letak susu..
Kurang kene gak dengan tekak aku..
Pada aku manis giler..
Aku lagi prefer roti tisu dengan gula..
Penat aku nak habis kan roti tisu ni sorang-sorang..
Bukan main lama lagi melepak dekat mamak tu..

 Sape tau roti canai dekat mana yang sedap?..
Meh share sikit..

1 comment:

  1. roti tisu kan dh manis,sbb ada tabur gula..bila ltk susu..lglah mnis..klo roti canai kosong ok lg cicah susu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...