Tuesday, 1 March 2016

Wedding Review - Rusty Blade - Tiada Lagi Aku (1985)..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Siapa tau lagu ni?..



Aku memang tak tau lagu ni sebelum ni..
Tapi macam pernah dengar la..

Sekarang lagu ni macam bermakna sikit la dekat aku..
Sebabnya lagu ni adalah lagu yang en.suami nyanyi masa majlis risepsi hari tu..

Masa tu dah petang..
Dah tak ramai orang..
Masa aku tengah bergambar tetiba die kata nak pegi nyanyi..
Aku pun ok je la..
Sambil die menyanyi aku layan amik gambar dengan photographer..
Sekali dah lepas majlis family aku surprise sangat pulak..
Tak sangka en.suami menyanyi masa majlis..

Kadang-kadang aku suka jugak dengar lagu ni..
Lepas dah majlis ni..
Ada kenangan la kata kan..hehe..

Kalau free free tu bole la layan lagu ni..



Kita bersama menempuh semua
Dugaan melanda tidak kupinta
Pahit dan manis duka menghiris
Kita mengharungi dengan berani

Gurau dan sendapun turut mengisi
Ruang dan ketika di masa sepi
Kepercayaan dan keikhlasan
Makin menguatkan persahabatan

Entah mengapa engkau
Cepat benar berubah
Kerana kejayaan
Kau merasa megah

Jangan engkau mudah terlupa
Setiap benda yang ada
Takkan kekal selama-lamanya
Diriku akhirnya kau singkir jua

Oh... biarku pergi membawa sekeping hati
Tidak sanggup lagi aku menyaksi
Wajah yang pernah menyakitkan hati

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/08/lirik-tiada-lagi-aku-rusty-blade.html#ixzz41dyR4kVm


1 comment:

  1. msti sweet sgt..
    alhamdulillah..dh kahwin ye>???
    tahniah ye..smoga kbahagian kekal slamanya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...