Wednesday, 2 September 2015

Seminar ABB - Intercontinental..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Hari ni aku ada seminar ABB dekat Intercontinental Hotel, Jalan Ampang..
2nd time pegi dengan vendor yang sama, tempat yang sama..

Pagi tadi konon nak naik STAR dari rumah..
Sekali amik..
2 kali terlepas train sebab padat giler..
Train ke tiga aku berjaya naik..
Nasib baik la sempat sampai sebelum majlis mula..
Yang penting sekali sempat breakfast..hehe..
Yang bestnya pegi benda ni sebab makan banyak kali dan sedap..hehe..

Antara yang best ialah mingle dengan orang dari company lain..
Dan sempat la berkongsi cerita dan rasa betapa teruknya industri sekarang..huhu..

So meh la layan gambar-gambar dekat lobi sementara tunggu colleague aku pegi tandas..



 Tempat lunch..
Kalau pegi seminar ni part makan selalu memang terbaik..:)
Breakfast, brunch dengan lunch memang dapat tick VERY GOOD dekat kertas feedback aku..hahaha..



Lobi..
 Dari dulu lagi..
Aku memang berkenan dengan lampu ni..


Wish bole ada dekat hall rumah..huhuhu..
Entah berapa la harga..


Gift yang dapat..
Pedometer untuk kira step, brapa kalori terbakar..
Tapi paling best dapat pendrive yang bole cucuk dekat henfon..

Henfon sekarang storage tak besar..
So memang wish nak ada satu..
Sekali dapat free..
Memang terbaik..

Minggu ni aku memang lemau..
Bulan ni pun banyak cuti..
Nanti aku update cerita last weekend yang melunyaikan diri..huhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...