Friday, 21 August 2015

Random - Kg Subang & Weight Treatment..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Sebenarnya aku tengah tunggu en.bf nak balik rumah malam ni..
Die nak balik kampung ada kenduri esok..
Kalau ikutkan aku nak balik minggu depan sebab cuti 3 hari sampai Isnin..
Isnin tu uti merdeka kan..
Tapi layankan je la..
Dapat balik tengok update dekat kampung..hehe..
Tu nanti aku cerita dekat entri lain la..

Aku pulak baru lepas makan..
Sebenarnya konon-konon nak makan sekali dengan en.bf malam ni..
Tapi disebabkan die lambat..
Aku layan la maggi dulu..
Semalam layan maggi sebab teringin..
Hari ni pun sama..
Memang masak la aku..huhuhu..
Tak sihat lansung..huhu..
Baru beli semalam lepas dah lama tak beli..
Lepas tu terus bantai macam ni..huhu..
Tu yang malas ada stok tu..

So post ni aku share la pasal benda-benda random yang jadi minggu ni..

Hari Rabu hari tu aku pegi site..
Rindu nak ber site-site ni..



Macam biasa..
Aku suka pegi explore-explore mecam-macam benda ni..
Masa bos aku dah balik..
Borak-borak dengan yang tinggal..
Macam best kalau naik atas..

So mari kita ke atas..hehe..


View dari atas..
Eh eh nampak Subang air port la..

Dulu aku takut tinggi jugak la..
Tapi sejak duduk Terengganu dulu..
Tak de hal la..
Easy pissy je..hehe..

Balik tu layan ni..


Nampak ada ulam-ulam ni..
Memang terbaik la..
Jarang dapat makan ulam-ulam ni sekarang..

Khamis pulak petang tu aku pegi aktiviti..
 Aktiviti mengeluarkan peluh..
Last pegi sebelum puasa dulu..
Memang dah lama la..
Semalam timbang fuh berat turun lagi..
Maklumlah puasa dengan raya punya makan macam mana pulak kan..

Ni salah satu cara nak maintain la..


Rajin-rajinkan la bergerak..
Kalau naik train aku suka je naik tangga..
Sebab dekat stesyen train banyak tangga yang tinggi-tinggi..

Tiap kali pegi dengan balik keje aku naik tangga je..
Jarang sangat naik escalator..
Dah la dekat escalator tu bukan main sesak..
Kalau dekat Masjid Jamek, Ampang Park ke..
Layan tangga je..hehe..

Tapi baru lepas beraktiviti nampak ni pulak..


Tergoda, terbeli dan terkecewa..haha..
Tak de la kecewa..
Makan je la apa nak..
Janj pandai kawal..
Macam belajar jugak..
Belajar dengan main balance..
Berjaya jugak kan..hehe..

Ok la nak siap-siap..
Selamat Berhujung Minggu..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...