Sunday, 16 August 2015

Last Week with Friends..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Ok la bole up satu post lagi..
Sementara tunggu en.bf datang pegi makan bole la menaip..

Minggu lepas aku macam sibuk sikit..
Sejak Sen dah keje dekat KL..
Selalu la melepak dengan die..

Die duduk seorang je dekat Ara Damansara..
 Lepas tu site dekat Bangsar..
Tu yang beria ajak ak datang dekat rumah die..
Sebab die bosan duduk sorang..
Site die pulak dekat je..
KL Sentral dengan Bangsar South dekat je kan..
Dekat rumah lama aku pulak tu..

Isnin lepas aku pegi jumpa die..
Lepak makan malam sama..

Kebetulan Khamis sampai Sabtu room mate aku ada conference duduk hotel..
So die melepak la duduk dekat rumah aku tiga hari tu..

Khamis lepas hujan lebat giler kan..
Nasib baik aku pegi jumpa die.. 
Dengar nye komuter terkandas lama hari tu..
 
Balik dari ofis aku pegi Bangsar..
Konon nak makan dekat area rumah aku malam tu..
Tapi disebabkan federal highway jam giler..
So kitaorang patah balik makan dekat Nexus je..
Melepak la tunggu hujan dengan jam reda..





Makan dekat Mango Chili..
Kitaorang order 2 nasi putih, tomyam, kerabu mangga dengan telur dadar..
Sen order ice lemon tea tak silap..
Total makanan rm44.++

Portion lauk die besar..
Tom yan die ok la..
Tak de la sedap sangat, tapi isi die banyak..
Kerabu mangga die ok..
Telur dadar sedap..Gebu giler..

Jumaat tu aku half day..
Sebelum balik tu sempat beli ni..


5 biji rm5..
Ok la kan..

Balik tu memang aku tido ja..
Sen pulak Jumaat tu memang keje dari rumah je..

Jumaat malam tu die ajak pegi Putrajaya..
Nak amik barang katanya dekat rumah kakak die..
So plan nak singgah makan dekat Bangi..
Sempat la jumpa Cat yang nak kawen bulan depan dengan Yan..
Bole la Cat pass kad kawen die dekat kitaorang..

Makan-makan, lepak-lepak dari pukul 9 lebih sampai pukul 1 lebih..
1 lebih kitaorang dekat Papparich lagi..
Nasib baik la dieorang 3 orang tu keje hari Sabtu..
Kalau tak mau tak balik lagi kot..

Balik tu Sen sambung buat keje..
Aku pulak online sambil habiskan menonton cerita M.A.I.D..
Sabtu ada nak settle kan hal dengan en.bf..
Nanti kalau rajin aku share cerita semalam..
Bila entah..haha..

Ok la nak sambung tengok M.A.I.D Pun Nak Raya..hehe..

..


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...