Wednesday, 1 July 2015

Ramadhan 2015 - Sosej & Cendawan..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Hari ni pun masak lagi..
Patut hari ni ada plan buka dekat luar tapi cancel..
So memasak lagi la hari ni..

On the way balik duk fikir nak masak ap..
Nak buat nasi goreng la, sup ayam la, telur rebus masak kari la..
Tapi bila memikirkan sosej goreng mee semalam ada lagi..
So habiskan mee dulu..
Pegi kedai runcit beli bunga kobis sikit, carrot dan cendawan..
 Total semua rm 3.30 je..

Dekat KL Sentral tadi pun sempat beli epal hijau..
Ada promo rm10 untuk 20 biji..
Tapi aku beli rm5 je..

So balik cepat-cepat masak nasi..
Lepas tu habiskan goreng popia..
Lepas tu potong buah..
Dah siap tu siapkan bahan-bahan untuk masak..

Lepas buka baru masak..
Kebetulan room mate pun balik lambat..





Ni la hasil untuk hari ni..
Sosej masak apa entah..
Dengan cendawang goreng tepung..

Memang lagi puas hati masak sendiri kan..
Jimat pun jimat..
Esok rajin lagi ke tak nak masak..hurmmmmm..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...