Thursday, 9 July 2015

Ramadhan 2015 - Iftar with BFF..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Ini kisah Rabu lepas..
Benda tak rancang pun..
Memang short term plan je ni..

Masa buka Selasa tu room mate bagi tau yang die nak buka dengan ada kawan die esok tu..
Disebabkan aku malas nak buka sorang-sorang dekat rumah..
So Rabu tu aku ajak en.bf buka puasa sekali..
Kebetulan masa dekat ofis ada borak-borak dengan office mate aku..
Die bagi tau nak pegi buka puasa hari ni dekat Barbarian Grill..
Bagi tau aku pasal Laman Grill la..
Kitaorang kalau belah S.Alam ni meman fail..huhu..

Aku pun pegi la tanya dekat Barbarian Grill..
Sekali dah full..
Sekali aku teringat ada satu tempat pernah pegi dengan Haziq denagan en.bf..
Harga pun ok..

Aku carik contact number..
Call tak berangkat..
So mesej dekat fb je..
Available dan terus booking..
Mula-mula booking untuk 2 orang..
Lepas tu tak pasal booking untuk 4 orang..
Confident je..haha.
Sebab dalam kepala nak ajak Haziq dengan Hadi..

Wasap Hadi die tak dapat pegi..
Last minit sangat..
Wasap Haziq, die nak tanya kawan die dulu..
Balik keje tu Haziq kata die bawal Mabel, kawan die sekali..
See, cun untuk 4 orang kan..hehe..

Sebelum keluar confirmkan dengan kedai tu untuk 4 orang..
Dan suruh Haziq pegi dulu..
Sebab aku rasa macam lambat je..
Petang-petang faham-faham la jalan..

Maka hari Rabu hari tu berbuka la dekat sini..


Don's Warung, Plaza Damas..
Dekat dengan rumah Haziq so senang nak deal..


Buffet..
Makanan tak de la banyak sangat..
Tapi rasa die not bad la..
Paling win masa kitaorang datang ni cekodok dengan mini chicken chop die..


The food..
Gambar belah kiri makanan aku la tu..
Amik lauk dengan kueh-kueh dulu..
 Lepas dah rasa baru amik nasi sikit..
Bubur dekat sini pun sedap..



Ada disediakan ini jugak ruang solat..


So kalau ada yang nak pegi sementara puasa ni bole la pegi..
Kalau bukan bulan puasa nak lepak je pun bole..
Aku tengok waffle die macam sedap je..

Aku suka tempat ni sebab restoran die cosy je..
Toilet pun bersih je..
Kawasan sekeliling pun tak semak sangat..
Nak contact, nak booking pun senang..
Hantar mesej cepat je reply..

Ni fb kedai ni..
https://www.facebook.com/DonsWarong?fref=ts 

Kitaorang melepak sampai pukul 10 macam tu..
Jarang lepak sama..
Lepak sama memang best la berborak kan..


Last but not least nampak die dekat meja sebelah..
Kenal ke?..hehe..

Nak buka apa hari hari ni ye..hurmmmm...

2 comments:

  1. tu artis kan??nama apa ntah?? artis AF kan?? eyhh..ke silap..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah artis AF..
      tak ingat AF berapa..
      Anding nama nya..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...