Wednesday, 3 June 2015

OGA 2015 & Maggi..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Hari ni agak penat..
Pagi tadi ada buat report sikit dan slide..
Lepas tu kemas-kemas untuk pindah tempat esok..
Mintak sign bos untuk time sheet..

Tengah hari kitaorang gerak pegi OGA pulak..
Pukul 12 makan kejap dekat pantry ada room mate aku bagi bubur dengan sambal ikan bilis..
Tak sempat nak makan masa breakfast..
Rasa la separuh lepas tu simpan dalam peti sejuk..

Lepas tu terus gerak naik LRT pegi KLCC..
Makan dekat food court..
Layan beriyani la dekat ada satu tempat tu..
Besa makan beriyani dekat situ..
Lepas tu menjelajah KLCC untuk OGA..


Fuh punya la penat jalan..
Aku tak tengok sangat pun..hihi..
Layan kan dieorang je..

Lepas tu terus balik rumah..
Sampai awal sikit la..
Sebab rasa penat giler sempat la tido kejap..
Adik aku call berkali-kali..
Angkat lepas tu tengok jam dah pukul 7 terus bangun..

Balik tadi tengok makanan tak de sangat jual lagi..
Goreng pisang tutup, ayam goreng tutup, kueh pun tak de..
So aku terus naik je..

Bangun tu rasa nak makan..
Layan ni je la..


Ada sebungkus lagi maggi..
Dah habis ni malas nak beli dulu..
Kalau ada nanti asyik nak makan je..

 Ok la kene tido awal..
Esok nak pindah..
Kotak tak seal pun lagi..
Lagi pun entah apa la citer report aku..
Pagi tadi baru dapat notis..
Petang nak buat meeting..
Tapi aku pegi OGA..
So esok pun macam busy gak..

All the best untuk diri sendiri..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...