Sunday, 21 June 2015

1st Weekend Ramadhan 2015..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..


Sekarang pukul 4.52 pagi..
Tengah bersahur..
Menu special sahur kali ni..
Selalu sahur kurma dengan air je..
Tapi kali ni sahur ni..


Sape yang puasa tu kalau baca jangan terliur ek..hehe..
Room mate bawak balik mangga..
Sebelum siang nanti terliur tengok seplastik mangga..
Baik la buat sikit buat rasa..

Weekend ni balik kampung..
Nak balik Kuala Pilah Sabtu hari tu jem sikit..
Nak balik KL hari ni pun jem lagi..
Padahal dah pukul 11 malam..

Berbuka dengan rumah haruslah best..
Menu tak payah cakap la..
Memang terbaik..
Lagi satu best sebab bole buka ramai-ramai..

Ok la pagi-pagi ni tak payah merapu banyak sangat..
Selamat bersahur..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...