Thursday, 23 April 2015

Puasa - Vitagen & Plum..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..

Hari ni aku puasa..
Minggu ni rasanya tak de lagi keluar pegi lunch..
Biasanya waktu lunch pegi tido dekat surau je la..hehe..

Dah janji nak jumpa en.bf hari ni..
Buka puasa sekali..
Die tak puasa pun..

Sampai rumah pukul 6 lebih aku balik rumah dulu..
Mandi segala..
Lepas Maghrib, dah azan baru turun..
So buka la dengan ni dulu..


Ok buah tu sebenarnya aku makan 2 biji..
Mula-mula amik sebiji tak cukup..
Makan sebiji lagi..hehe..

Buka tadi makan nasi putih dua, lala masak pedas dengan telur bungkus..
Lauk tu masing-masing untuk seorang makan..
Air order ABC, air suam, air kosong dengan nescafe tarik..
Total semua rm18..
Ok la kan..

Esok dah Jumaat..
Tak sabar nak tido lama, bangun lambat..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...