Sunday, 12 April 2015

Cosway - Colo~Cleanse..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..

Ni la benda yang aku beli lepas aktiviti tadi..
Sebenarnya Haziq recommend aku suruh beli Fiber-up..


Semalam aku google la ape kebendan ni..
Nampak macam menarik gak..
So semalam aku google la stokis Cosway terdekat..
Eh ada dekat rumah la..
Dekat tempat nak buat aktiviti pulak tu..
So bole la pegi usha-usha..

Masuk kedai tu aku terus usha-usha sendiri..
Tenang sikit nak tengok-tengok..
Sekali jumpa fiber-up ni..
Sebelah die pulak ada colo-cleanse..
Belek-belek macam menarik je..

Finally aku decide beli colo-cleanse..





 Satu kotak ni ada 30 tablets..



 Info pasal produk ni..



Kaedah penggunaan..

Ok jugak la sebab tablets..
Senang nak makan..

Satu kotak ni aku beli dengan harga rm21..
Harga member katanya..
Dapat harga ni walaupun aku non-member..
Layan kan je la..
Kalau harga sebenar (non-member) rm26 ke rm29..
Aku pun tak ingat..

Tak cuba pun lagi..
Malam karang la nak cuba..
Kalau rajin nanti aku share.. 
Tak pun bole la usha review pengguna lain..
Google je..
Sape berminat bole la pegi stokis Cosway..




2 comments:

  1. wah... nnti boleh review yeee. :)
    kalau beli benda2 mcm ni better jadi mmber.. lagi murah dpt.. :) heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..rjin nnt review n share..
      dah tulis dah utk day 1 punya experience..hehe..
      tnggu smnggu atau 2 mnggu bru bole pos..

      yelah kan..
      tp ok jgak pg stokis ni..
      die bg je hrga member..
      kdg2 ad promo dpt hrga lg murah lg..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...