Sunday, 29 March 2015

Weekend - Boxer Perempuan Murah dan Promosi shampoo & deodarant Watson..

Assalammualaikum & Selamat Sejahtera..

Semalam satu hari penat berjalan..
Memang kene settle kan beberapa benda dan beli barang..
Mula-mula konon nak bek kete park dekat Jelatek..
Tapi jalan jem menjengkelkan giler semalam, sudahnya nek train je dari rumah aku..

Cerita pasal boxer perempuan..
Aku memang mencarik boxer..
Sebab aku memang suka pakai..
Usha-usha dah lama gak..
 Nak mencarik harga yang murah..

Sebelum ni ada jumpa dekat Giant..
Sehelai dalam rm10 ke berbelas ringgit entah..
Malas nak beli lagi..
Ada pegi usha dekat kedai jual barang Thai dekat Giant pun tak de..

Dulu aku selalu beli dekat Watson..
Tapi hari tu carik-carik tak jumpa..

Hari Jumaat masa lunch aku saja la jalan-jalan dekat Nu Sentarl..
Nak pegi usha boxer punya pasal..hehe..
Pegi Sox World ada..
Ada 2 jenis..
Satu jenis rm13.90, satu lagi rm19.90 tak silap..
Then pegi Uniqlo pulak..
Ada jugak, tapi rm39.90 tak silap..
Dekat H&M pun ada..
Puh bole tahan jugak harga..

 Malas beli sebab aku rasa bole dapat dengan harga yang lagi murah..

Masa kitaorang dari Putra nak ke KL Sentral..
Nak ajak en.bf makan mee tarik dekat KL Sentral..
Dekat escalator nak sampai atas tu tetiba aku ternampak boxer perempuan..
Die dekat bahagian dalam..
Patut la tiap hari pegi balik keje tak nampak pun..
Lepas tu nampak pulak tanda harga dekat bahagian tu rm5 je..
Terus excited..hehe..
Tanya orang kedai tu memang rm5..
Semua free size..


Terus beli 2 helai..
rm10 dapat 2 helai..
Terbaik kan..haha..

Sape-sape yang berminat bole la usha dekat bahagian dalam dekat bahagian komuter..
Aku memang selalu beli boxer..
Sape-sape yang tak suka post ni maaf la ye..

Dari KL Sentral kitaorang ke KLCC..
Ramai nye orang..
 Lagi pun ada exhibition untuk F1..
 Orang nak shopping sebelum GST ke apa..
Dekat Chanel pun sampai beratur orang nak masuk..

Nasib baik la kitaorang memang dah pernah survey barang nak beli tu..
Dah ada detail..
Ramai orang dalam butik tu masa tu..
So tak payah nak start dari awal..
Terus mintak saiz, confirmkan dan bayar je..
SA pun tengah nak tukar shift masa ni..

Settle tu terus pegi Watson beli personal care..
Beli shampoo dan deodarant..
Beli yang ada promo..
Mula-mula deodarant tu amik yang 1 pcs je..
Sekali jumpa yang ni, bek la beli yang ni..
Sama la dengan shampoo..


Then pegi beli barang makanan pulak..
Topup pape yang patut..
Ni salah satunya..


Hari tu bila habis terbeli dekat myNEWS rm7 lebih..
Mahal giler..
Ni baru rm4.39 tak silap..
Compare dengan Yakult aku lagi suka Vitagen..
Satu sebab Yakult lagi manis aku rasa..
Lagi satu Yakult 80ml rm4 lebih, Vitagen 125ml pun rm4 lebih..

Hari Jumaat masa aku beli buah dekat MBG KL Sentral..
Harga best best jugak..
14 biji kiwi rm10..
Pear hijau 20 biji rm10..
Last week ada rezeki aku dapat buah ni..


Nangka sedap fresh dari kebun..

Hari ni pulak lepak dekat rumah je..
Masa biasa tengah hari ada aktivit sendiri, laudry dan lain-lain..

Selamat berhujung minggu dan selamat berbelanja..:)

4 comments:

  1. Hi mila..dah singgah blog ni terbaca pulak part vitagen tu huhu..anyway sape2 nk bli vitagen blh order dgn sy..sy adalah pengedar brdaftar vitagen..hrga murah..dijamin fresh dr kilang.
    Sekitar kl & brdekatan kg.baru
    Sms @ wsap 012-9518535
    # tq mila..tumpang iklan ye:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks..wah mcm menarik je..sy mmg slalu beli vitagen..boleh la deal mcm ni jd sy punya supplier vitagen..

      Delete
  2. Anytime mila..bila2 nak order, text je..insyaallah klu ada stok on the spot bole terus supply pd mila hehe. Klu umah mila x jauh dr kg.baru pun kita bole hntr..hrga 1 pek rm4. Above 10 packs rm3.90. Above 20 packs rm3.80.
    Klu ambil sndri di kg.baru atau keramat sy jual rm3.80 je wlau dlm kuantiti below 10 hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok thanks..menarik hrga tu..tq singgah sini..:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...