Monday, 2 March 2015

1st Anniversary..

Assalammualaikum & Salam Sejahtera..

Setahun dulu..


Kenangan 3 march 2014..
1st day aku dekat company sekarang..

Hari ni..


3 March 2015..
Pejam celik dah setahun aku dekat company sekarang ni..

Rasa kejap je masa..
Sangat banyak yang aku belajar..
Dan sangat sangat sangat banyak lagi yang aku perlu belajar..
Aku mengharapkan rezeki untuk belajar lebih banyak benda formal dan informal..

Ni jugak la company yang paling lama aku bertahan..
Setakat ni semua nya berjalan dengan baik..
Setiap hari banyak jugak surprise..

Sabtu hari tu keluar dengan en.bf..
Masa call die sampai tu die bagi tau awal-awal nak belanja aku makan..
Belanja anniversary katanya..haha..
Memang aku syukur sangat dengan rezeki ni..
Terima kasih banyak dekat en.bf, family dan BFF..
Semua ada sumbangan dalam hal ni..


Happy anniversary untuk diri sendiri..:)
Bulan March ni antara bulan bermakna dekat aku..
Fuhhh tak sabar giler nak siapkan report dan projek..
Tadi pun senior aku dah inform nak mintak aku tolong projek die..
Semoga cepat la siap projek pertama dengan baik, lepas ni lebih baik dalam semua benda melibatkan kerjaya aku..
AMIN..

5 comments:

  1. Aamiin... smoga sukses selalu dlm krjaya & hidup :) masa cpt sgt berjln.. da bulan 3

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. thanks..bth siapakan AYU?..hurmm..

      Delete
  3. alhamdulillah..
    smoga terus maju n sukses bekerja disini..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...