Saturday, 24 January 2015

Kamila Pages on Facebook..

Assalammualaikum..

Short entry..
Ingat tak kawan aku yang jual Little Trees hari tu..
Kalau tak ingat boleh refer dekat SINI..
Hari tu aku ada tolong promote barang die dekat blog aku ni..
So hari ni aku tolong die create page dekat FB untuk barang die..

Disebabkan aku selalu online..
Kawan aku ni die memang kurang bersosial dekat FB..
Last die bukak FB pun entah bila..
Ada akaun pun sebab nak keep in touch dengan kawan-kawan lama je..
 So aku tolong la die create page..
Tapi apa-apa urusan memang contact direct dengan die..
Aku tolong promote je..

Sape-sape yang berminat boleh la like page die..

Di sebabkan aku yang tolong create..
Aku malas nak fikir nama..
Aku guna je la nama blog ni..hahaha..

Page die ni baru sangat bukak lagi..
Baru up air fresheners Little Trees je..
Die ada jual screen protector hand phone dengan jersey..
Tapi aku pun tak dapat apa-apa info lagi dari die..

Kalau berminat boleh la melawat ye..:)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...