Monday, 8 December 2014

Horrible Bosses 2 & Horgen Bed Sheet..

Assalammualaikum..

Weekend ni aku tak balik kampung..
Bila tak balik kampung beraktiviti la dekat sini..

Sabtu tak de plan pape pun sebenar..
Malam tu pun aku sorang je dekat bilik..
So macam biasa la tido lambat..
 Plan nak kuar dengan en.bf hari Ahad..
Sabtu die ada hal dan nak pegi bengkel kereta..

Dah nama pun tido lambat dan tak de plan..
So aku memang lenjan tido la..
Sekali pagi-pagi lagi dah ada orang kacau tido aku..huhuhu..
Sen call ajak jumpa..
Sabtu die dah datang KL..
Ahad die dah nak balik Bintulu..
Nasib baik la die kene hantar ayah pegi klinik die dekat Nilai..
Dapat la aku sambung tido..
Dah puas tido aku mendobi..
Basuh cadar dan pakaian..

Tengah hari tu die sampai sempat la die melepak dekat bilik aku kejap lepas tu pegi makan..
Jumpa tak lama sangat pun sebab die nak pegi rumah kawan die, ada kawan die nikah malam tu..
Naik bilik, perut dah kenyang aku baring-baring tertido..hehe..
Sebelum tido Hawa ada bagi tau nak datang bawak barang sikit-sikit nak pindah dan tido dekat rumah..
Aku malam tu memang tido lewat, menonton segala..
Hawa memang dah berlayar awal-awal..

Ahad Hawa ada hal dengan bf die..
Aku pulak kuar dengan en.bf..
Ke KLCC la kita..
Dalam kete die ajak tengok wayang..
So sampai pegi beli tiket wayang dulu..
 Layan Horrible Bosses 2..


Tak plan lansung nak tengok movie..
Nak tengok Alexander The Terrible sebab masa beratur nampak poster macam best je..
Tapi ada tiket malam je..
So consider Dumb and Dumber to dan Horrible Bosses..
Masa dekat counter cashier tu recommend tengok cerita ni..
So decide tengok cerita ni..

Kitaorang tak tengok pun yang 1st..
Tapi aku dah donload yang 1st dekat torrent.. hihi..
Tadi beria email keje nak buat dekat rumah..
Tapi macam gagal je..
Nak layan Horrible Bosses la malam ni..

Layan jugak la cerita ni..
1 panggung tu dari awal sampai akhir masing-masing tergelak-gelak..
Biasa la lawak typical US..

Sementara tunggu movie dan lepas movie pegi tengok barang la..
En.bf ada nak beli kasut..
So usha-usha la..
Ada la jumpa yang berkenan..
Tapi masih mencari lagi..hehe..

Then ada carik baju aku..
Dapat la sehelai..

Sehari sebelum tu masa die dekat bengkel ada bagi tau die nak beli cadar..
Nak beli selimut sebenarnya..
Selimut yang aku guna ni dah nak reput kain die..
Dah 4 5 tahun aku guna..
 Aku suka sebab kain die memang dah lembut..
So usha bed sheet jugak la..
Pegi dekat Isetan dan Parkson..
Harga kemain lagi walaupun lepas diskaun..

Memang penat kalau carik barang untuk 2 orang..
Biasa fokus satu-satu je..
Akhirnya aku beli sehelai baju je..

Balik dari KLCC pegi Bangi pulak..
Teringin nak makan ketam telur masin..
So order nasi, amik ketam seekor masak telur masin, sotong seekor masak goreng tepung dan kainlan ikan masin untuk seorang makan..
Ni je pun dah buncit giler makan..huhu..

Hari ni aku puasa..
Office mate aku ajak keluar awal tadi..
So lepas die habis makan die ajak jalan-jalan..
Aku bagi tau nak cari bed sheet..
Ajak die pegi Parkson..
Haritu masa nak beli hadiah party last week nampak macam ada promo best je..
Dan die berjaya meracun aku beli bed sheet ni..


Die siap bukak rasa kain..
Beria suruh aku beli yang ni..


1 set ni ada 4 benda ni..
Quilt tu nanti ye..
Ni la punca nak pindah nanti banyak barang..huhu..


Balik terus pasang..hahaha..
Bau wangi je..
Sarung bantal tu memang besar la sebab bantal aku tu bantal keras je..
Bukan bantal yang gebu-gebu tu..
Disebabkan super twin atau super single makanya bed sheet tu tak fitted la..
Kene tilam tebal baru betul-betul fitted..
Tapi aku suka je..

Aku pulak suka yang plain atau corak simple je..
Ada timbul-timbul macam ni ok la..
Kain pun sedap dan sejuk..
Yang macam plastik tu aku tak suka..

Aku ada je consider yang lagi murah tadi..
Tak de lah murah mana..
Murah rm20 - rm30 je..
Aku pun fikir balik betul jugak..
Sekarang tengah banyak sale sempena akhir tahun dan Krismas kan..


Berbaloi kan aku beli?..:)
Siap kira lagi diskaun die 91%..
Grab je la..
Ada tinggal kurang dari 10 je tadi..
Warna yang aku amik ni pun ni yang last..
Yang tinggal warna oren dan merah cili je..
Ada warna biru tapi dah habis..
So amik dan bayar je la..
Ni pun happy je online atas cadar baru..:)

2 comments:

  1. Waa

    Serius harga cadar tu 1k++..
    Ke dia silap tu? Klo btl hrga tu mmg berbaloi laa

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul hrga die..huhu..
      tu yg beli je tu..
      kain die pun sedap..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...