Monday, 29 December 2014

Hatimu Milikku..

Assalammualaikum..

Apa Hatimu Milikku ni?..
Tajuk lagu la kan..
Lagu Nera AF berapa entah..
Aku tak follow pun AF yang masa die ni..
So tak kenal sangat pun die..
 Kenal die dari lagu ni je..

Lagu ni tak silap aku popular masa tahun 2012..
Aku ada kenangan yang bermakna ye dengan hidup aku bila dengar lagu ni..
 So bila dengar tu memang menyentuh hati dan mengingatkan aku kepada sesuatu..

Sekarang ni pun aku suka dengar lagu Mewangi dari Akim..
Menusuk kalbu je bila dengar lagu dengan suara die nyanyi lagu tu.
Aku selalu la bukak dekat Youtube..
Sebab aku suka kalau yang die nyanyi live, akustik ke..
Kalau video klip tu memang dah download siap-siap lama da..hehe..

Selalu bukak Youtube tu terjumpa la ni..
Best pulak aku dengar..


Akim - Hatimu Milikku..
Menusuk kalbu dengan suara lelaki die tu..hehe..



Ni pulak original version by Nera..
Video klip ni pun comey je..

Pada aku dua-dua pun best..
Satu version lelaki, satu lagi version perempuan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...