Monday, 20 October 2014

PO Bling Pore Sonic Cleanser - Replacement Brushes PART 2..

Assalammualaikum..

Ok ni sambungan pasal replacement brushes..
Aku ada bagi tau yang aku ada email supplier yang jual dekat Gruopon kan..
So ni respond yang aku dapat..


Die pun ada jual head tu ye..
So kalau yang beli cleanser tu nak beli head bole la beli dari supplier ni..
RM 25 termasuk postage..

Yang ni pulak aku inquiry manufacturer cleanser ni..
Aku jumpa email address die dekat kotak tu..
So die bagi tau details bahan berus tu..
Yelah sebab berus ni kadang-kadang musykil sikit..
Risau jugak kalau-kalau dari sumber yang tak sepatutnya..hehe..
So tu la jawapan die..

Dan kalau nak beli head pun boleh..
Details die macam dalam gamabr dekat bawah ni la.. 



So sape-sape yang nak beli cleanser dan nak beli head replacement die bole la refer dekat dua ni..
Selain kedai-kedai online..:)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...