Friday, 19 September 2014

Penangan Lebah?..

Assalammualaikum..

Pagi ni bangun rasa tak sedap badan..
Tido malam tadi rasa sejuk..
Gigil-gigil walaupun comforter tebal..
 Bangun tu rasa dalam badan panas..
 Tu sebab la sejuk..
Kepala pun rasa semacam je..
 Badan lesu..

Semalam masa aku tengah lipat kain depan tv..
Tetiba rasa sakit sekat kaki..
Sekali tengok ada lebah..
Sengat die tertinggal dekat kaki aku..
Sakit memang la sakit.
Aku tuam dengan air panas sikit..hehe..
Tak tau la tindakan ni betul ke ta..
Tak de letak ubat ke apa..
Lepas tu ok je rasa..

Pagi ni rasa tak sedap badan..
Aku syak sebab tu..
Dekat kaki yang kene sengat tu tu bengkak..


Kaki ni aku ok la..
Tapi bila tak sedap badan dengan kepala..
Memang lemau je rasa..
Bangun tadi dah minum air masak banyak-banyak..
Harap cepat la sembuh..Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...