Monday, 22 September 2014

Penangan Lebah.. Part 3..

Assalammualaikum..

Ok dua tiga hari ni cerita pasal lebah je kan..
Tak pelah..
Layan kan je la ye..

Macam mana keadaan kaki sekarang ni?..
Makin ok ke makin teruk..



Makin membengkak pulak rasanya..
Even malam semalam pun bengkak sampai ke buku lali..
Nak jalan pun rasa berlipat je dekat kaki tu..

Malam semalam aku dah balik KL..
Alhamdulillah aku ok je jalan-jalan..
Kadang-kadang rasa berdenyut jugak la dekat kaki tu..
Macam nak jejak kan kaki mula-mula tu berdenyut jugak la rasa..
Tapi masih ok lagi..
Ok je nak jalan-jalan lagi..

Esok nak pegi ofis tu kene pakai seliper je la nampak gayanya..
Nasib baik la dari awal-awal lagi masa tau kene pegi ofis tu minggu lepas..
Aku bagi tau Haziq..
Die awal-awal lagi nak temankan..
Masa aku pegi interview nak internship dulu pun die la yang temankan aku..
4 jam die tunggu..
So pegi naik kereta la esok..
Kalau kene pegi sendiri naik train pun Insyaallah aku ok je lagi..

Doa kan kaki ni cepat sembuh..
Sakit - Antara penghapus dosa dan peningkat darjat..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...