Friday, 26 September 2014

1st Give Away to Student..

Assalammualaikum..

#Sila skroll untuk new post

Ni 1st give away aku..
Tak de apa sangat pun yang aku nak give..
Tapi kalau sape-sape yang berminat bole la cuba..
Hanya sumbangan kecil dengan harapan dapat membantu student-student dekat luar sana..


Untuk dapatkan give away ni..
Sila hantarkan butiran diri dan essay ke email aku..

Syarat-syarat :-
  • Terbuka kepada Warganegara Malaysia..
  • IPTA/IPTS
  • 1st semester student (student semester lain pun boleh cuba hantar)

Sila provide :-

1. Butiran diri
  • Nama
  • Alamat
  • Nama Institusi Pengajian
  • Bidang Pengajian (mungkin bidang engineering diberi keutamaan)
  • Tahap Pengajian - Diploma/Ijazah/Masters/PhD (prefer Diploma & Ijazah)
  •  
    2. Sila hantar essay mengenai latar belakang keluarga, pendidikan, apa yang anda sedang usahakan sekarang, dan seterusnya perancangan masa depan..
     
    Note:
  • Mungkin ada beberapa doc yang korang perlu provide nanti as supporting doc.
  • Boleh tulis essay sepanjang yang boleh. Sebaik-baik nya biarlah ringkas dan padat.
  • Untuk pertanyaan dan maklumat lanjut boleh email aku.
  • Tarikh tutup adalah 26hb Oktober (sebulan tempoh give away ni).
  • Sebarang perubahan aku akan maklumkan dari semasa ke semasa.
  • Setakat ni aku rasa aku akan bagi give ni kepada 3 essay yang terbaik. (mungkin berubah mengikut feedback yang di terima dan budjet - mungkin kurang atau lebih)
 Ni 1st give away aku..
 Mungkin banyak kelemahan sebab 1st time..
 Kepada yang berminat boleh hantarkan penyertaan ke kasehkamila@gmail.com..
Kepada sesiapa yang baca pun harap boleh sebarkan maklumat mengenai give away ni..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...