Saturday, 16 August 2014

Terima Kasih Lactacyd..

Assalammualaikum..

Minggu ni aku balik kampung..
Saje balik kampung..
Selalunya kalau tak de hal dekat KL memang lagi prefer balik kampung..
Lagipun tak de la jauh sangat..

Kalau tak balik pun nanti bosan lepas tu nak keluar..
Keluar semua tu banyak pakai duit..
Baik la balik kampung..

Balik ni tengok ada surat untuk aku..
Biasanya kalau pape memang aku guna alamat kampung je..
Cheque Nuff, beli barang ke apa..
Malas guna alamat dekat KL..
Rumah sewa je kan..
Lain la kalau dah rumah sendiri..

So ni la yang aku dapat..
Sample dari Lactacyd dari iklan Lactacyd dulu..



 2 keping sample Lactacyd dari 2 jenis yang berbeza..




Sample sekali dengan pamplet Lactacyd..
So bole la dapat info sambil experience sendiri produk ni..

Tq Latacyd..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...