Tuesday, 22 July 2014

Iftar with BFF..

Assalammualaikum..

Malam ni iftar beramai-ramai lagi..
Rasanya minggu-minggu terakhir ni memang saat-saat yang membahagiakan..
Dapat makan dan berkumpul dengan orang-orang tersayang..
Kebahagiaan dengan orang-orang tersayang tu satu rezeki dan nikmat jugak kan..

Hari ni sebelum balik tadi aku memang ada ajak en.bf buka sekali..
Sebelum sampai rumah tadi aku dah confirmkan dengan dia..
So balik keje aku terus pegi booking tempat dekat kedai makan dekat rumah aku ni..
Sekali dengan order makanan..

Lepas tu aku pun balik rumah siap-siap..
Tak de sape pun lagi dekat rumah..
Then on tv sambil lepak-lepak sementara nak tunggu en.bf datang..
Die datang naik motor je..
So tak payah la nak risau sangat pasal jem ke apa..
Dekat sini jem die memang tak menahan..
Tu pasal la aku sanggup naik LRT suruh en.bf amik aku dekat Amcorp Mall je sebab nampak jam giler dekat depan ni..

Ok sambil aku baring-baring depan tv tu tetiba Jie call aku ajak buka sekali..
Wah kemeriahan berganda..hehe..
Let's have fun together..:))

Bila en.bf inform yang die dah gerak aku pun turun la..
Punya la lambat sampai..
Dari aku tunggu die aku terus pegi kedai makan tu..
Sebab tadi aku just order untuk aku dengan en.bf je..
Ni kene tambah lagi untuk 2 orang tu..

Masa aku sampai tu makanan memang dah ada atas meja..
Macam tak best jugak order awal ni..
Die dah siapkan makanan awal-awal..
Banding sebelum ni just booked tempat dan order air je..
Order makanan bila kitaorang dah sampai..
So makanan tu baru serve..
Dapat la makan masa panas-panas..

Masa buka memang aku makan je la dengan en.bf dulu..
Sebab masa inform nak datang..
Dieorang bagi tau nak datang masa azan..
Dengan jam nye confirm lambat la..
Dalam pukul 7 lebih dekat pukul 8 baru dieorang sampai..

Makan dekat sini rasa die memang agak ok..
Aku order ikan kembung masak 3 rasa seekor, cendawan goreng tepung seorang makan, kailan ikan masin seorang makan, daging masak merah untuk 2 orang, telur mata 2 biji, nasi putih empat..
Air tembikai, nescafe ais, sirap laici, laici dengan 3 air suam..
Total rm53..

So mission dengan diorang dah accomplish..
Esok malam lepas terawikh Insyaallah nak jumpa Ikin pulak..

Selit cerita dekat ofis sikit..
Tadi dah letak hard copy draft report atas meja SV aku..
Esok akan discuss dengan die..
Kalau die rajin mungkin die akan baca dulu..
Berdebar-debar je rasa..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...