Saturday, 28 June 2014

World Cup 2014 - Brazil vs Chile..

Assalammualaikum..

Siapa peminat World Cup?
Honestly aku memang bukan la peminat tegar WC ni..
Tak de la specific minat mana-mana team pun..
Kalau tanya pasal bola atau pemain tak de yang aku kenal sangat pun kecuali nama-nama famous..
En.bf peminat bola tapi aku tak pernah pun bersembang pasal bola dengan die..

Cuma dari dulu aku minat Brazil kot..
Dari zaman Ronaldo gemuk dulu..
Tapi bukan la peminat tegar..


Untuk tahun ni pun aku tak pernah tengok WC pun..
Kalau weekday tu tak de la aku rajin nak stay up malam-malam nak tengok..
Lagi siaran pukul 12, 3 dengan 6 tak silap..
Baik la aku tidur..

Semalam sebab tak de orang dekat rumah..
Mula-mula tengok Running Man dengan Luqman..
Lepas tu die nak tengok bola..
Aku sambil online depan TV ni pun tertengok la Brazil vs Chile..
Sambil tu tunggu nak sahur..

Kira ni la 1st match yang aku tengok..
Tengok pun macam tu je..
Menarik jugak la sampai penalty..
Dan kemenangan berpihak kepada Brazil 3-2..
Rezeki tuan rumah agak nya..
Nak ulas banyak-banyak aku tak pandai..


Pape pun sambil WC ni Ramadhan tu lagi penting..
Sesuatu sangat kan semua ni..

3 comments:

  1. The Game was Amazing, They play very well

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutely correct..really enjoy watch the games..i've check your web..really interesting info for Bali tour..Never been there before..hopefully i'll be there one day..:)

      Delete
  2. nory tak tengok pon bola, hubby pon tak minat bola, tapi kalau bola tempatan nory minat..Nory peminat team Selangor..hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...