Saturday, 28 June 2014

Salam Ramadhan 2014..

Assalammualaikum..

Esok Insyaallah 1st Ramadhan untuk tahun ni..
1st Ramadhan hari Ahad..
Dapat la balik kampung nak buka puasa 1st Ramadhan dengan family..

Aku ni dah plan banyak kali nak apply cuti tapi tak apply pun..
Ingat kan nak cuti hari Isnin..
Tapi en.bf tak boleh pulak cuti hari Isnin..
Ada client die nak datang..
So apply cuti pun tak approve..

Tahun ni pun aku puasa balik dekat KL..
Dua tahun sebelum ni aku puasa dekat Terengganu kan..
Kalau balik tu ada jugak la buka puasa dengan family, en.bf ke..
Tapi bila duduk KL ni lagi senang la nak balik kg, nak plan bukak puasa dengan en.bf, Haziq, dan lain-lain..
Tapi tak dapat buka dengan Hendry la..
Lepas raya baru die balik..
Tahun ni pun aku akan ada pengalaman berpuasa dekat company sekarang..
Harap cuti raya nanti best la..hehe..

Memula aku ajak en.bf balik malam semalam..
Balik lepas keje..
Tapi sebab die banyak keje pulak..
Weekend tak masuk keje, Isnin client nak datang..
Lepas tu ada orang order roti..
So balik Sabtu pagi..
Tu pun janji balik pukul 11 pagi tapi pukul 12 baru sampai rumah aku..
Pukul 4 macam tu kot baru sampai rumah..

Pagi tu die nak tunggu orang datang amik roti..
Lagi pun nak keluar KL tu pun banyak kete..
Ada tempat yang macam slow sikit..
Sampai dekat Seremban makan dulu..
On the way nak balik kampung tetiba nampak ada orang jual berenti kejap..
Memang dah lama teringin nak makan durian..
Hari ni baru dapat..

Balik ni mak, ayah, adik ta dengan Zack tak de dekat rumah..
Semalam dieorang pegi Perlis, malam ni tido rumah Seremban, esok baru balik kampung..
Hari tu amik Zack sebab lepas exam..
Ni amik Wafi pulak dekat Perlis..
Elok la dua orang tu cuti masa puasa sampai raya nanti..
Bole tolong apa yang patut dekat rumah..hehe..

Semoga Ramadhan kali ni lebih baik dari sebelum ni..
Salam Ramadhan untuk semua umat islam..
Aku doakan dan wish yang baik-baik untuk semua..



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...