Thursday, 1 May 2014

Relakan Jiwa..

Assalammualaikum..

Rasanya semua orang pernah dengar lagu ni kan..
Lagu Relakan Jiwa by Hazama..
Tapi haritu masa online aku ternampak ada orang post dekat facebook tak silap video lagu ni yang di nyanyikan oleh iamNEETA..
Kiranya dieorang cover lagu ni..

Aku tak dengar pun masa tu..
Download dari youtube lepas tu dengar dekat rumah..
Aku tak bawak ear phone masa tu..
Karang kalau terus bukak dengar dekat youtube tak pasal je orang lain menyampah dengan aku..haha..

So dah balik tu aku pun dengar la..
Wah best..
Layan..hehe..

Sebelum ni aku ada je download original version dari version..
Tapi tetap suka lagi dengar yang iamNEETA nyanyi..
Macam lagi menyentuh kalbu je..haha..


Relakan Jiwa by Hazama..


Relakan Jiwa (cover) by iamNEETA..

So korang boleh dengar both version..
Which one u all prefer?..hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...