Saturday, 17 May 2014

Kekasih Abadi - Yusri & Lisa Suri Hani..

Assalammualaikum..

Kalau pegi kopitiam guna internet aku selalu la dengar lagu dekat Youtube..
Maklumlah internet lagu kan..
Jadi gunakan la se maksimum yang mungkin bila pegi tu..
 
Semalam aku punya la stress pasal keje..
Stress dengan projek aku..
So weekend ni nak work on aku punya projek la..huhu..
Sebelum balik semalam aku email beberapa docs yang nak digunakan untuk projek aku ni..
Sebab dekat ofis kitaorang guna desktop je..
Kalau guna laptop senang la semua docs dah ada dalam tu kan..
Lepas tu nak cucuk pendrive pun tak boleh..
Boleh sebenarnya..
Tapi bole transfer doc dari pendrive je..
Nak amik docs tak bole..
P&C sangat ke apa..haha..
 
Jadi hari ni aku datang la sini..
Download semua docs tu..
Nak discuss dengan en.bf lepas tu nak discuss dengan hubby Ikin..
Harap-harap boleh achieve sesuatu yang positif la weekend ni..

Balik kepada tajuk asal..hehe..
Aku pun tak ingat la macam mana jumpa lagu ni..
Tapi jarang dengar dekat radio lagu ni rasanya..
Bila dengar sekali rasa best la pulak..
Aku pun terus la download..


Lagi best bila background lagu ni gambar-gambar sweet dieorang..
Memang sweet couple..
 
So enjoy this song..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...