Sunday, 6 April 2014

Terengganu Yang Telah Ku Tinggalkan..

Assalammualaikum..

Memang banyak kenangan dekat Terengganu ni..
Kadang-kadang rindu jugak la..
Rindu dekat kenangan dekat sana..
Sangat belajar yang aku belajar dekat sana..

Nasib baik la Farez dengan Jie ada dengan aku..
Walaupun tak de lah dekat sangat..
Dieorang dekat Klang aku dekat Bangsar tapi ok la..
Bole kata tiap minggu la jumpa dieorang..

Gambar-gambar ni aku amik masa aku amik barang dekat sana sebelum pindah KL..
Tapi lepas ni aku akan datang sana lagi..
Insyaallah bulan Oktober ni untuk present praktikal..
Sekurang-kurang nya aku tau aku akan pegi sana lagi..
Lepas tu memang entah bila la aku akan datang sana lagi..

Sama macam Penang la..
Bila dah habis..
Nak datang sana malas giler kalau saje-saje je..
Lepas hantar jubah konvo memang aku tak de datang sana lansung lagi..huhu..

 Tshop tempat slalu beli barang..



 Dekat traffic light Perwaja..
Mula-mula duduk sana aku duduk dekat Taman Perwaja..


 Pintu Gerbang..
Sempadan Teregganu Pahang..

Dekat sini la masa banjir kawasan yang naik air agak teruk..
Dekat sini la aku meredah banjir..hehe..

Insyaallah bulan Oktober atau konvo nanti aku datang lagi..
Tak pun kalau aku ada keje perlu datang sini ke..
Tak de lah duduk Terengganu lagi lepas ni..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...