Wednesday, 12 February 2014

Final Exam Final Sem..

Assalammualaikum..

Sekarang ni mode menulis memang malas sangat..
Tambah nak online pun macam payah sikit..
Tapi selalu jugak online menonton, bukak fb ke..

Sekarang ni aku tengah final..
Start 9hb hari tu sampai pagi ni aku ada paper setiap hari..huhu..
Hari ni la baru rasa lega sikit..
Lagi penat sebab in between tu ada je aktiviti mengarut entah apa-apa..hehe..
Konon nak release tension..haha..

2hari lepas pun tak silap Hendry turun kapal..
Die ajak pegi tampal gigi la sakit gigi..
Lepas tu macam biasa la pegi beli barang-barang untuk die bawak balik kapal..
Banyak yang aku belajar pasal dieorang ni..
Kira aku boleh tengok life dieorang ni macam mana dari satu sudut yang positif dan aku boleh belajar dari perkara tu..:)
Lepas tu macam elok je timing aku bawak kete dekat sini..
Kapal die pulak running cargo..
So bole kata tiap minggu la die turun..:)

Total sem ni aku ada 6 subjek..
5 ada final dan satu lagi subjek present..
Sekarang ni tinggal satu paper je lagi on 17th Februari dan present 18th Februari..
Harap present simple-simple je la..

Aku pun ada dapat cek dari Nuffnang..
Bulan 12 hari tu aku cash kan baru dapat minggu lepas..
Tapi disebabkan cek tu sampai dekat rumah nak mintak tolong orang clearkan pun tak dapat..huhu..
Tadi petang ayah baru buatkan..
Aku check dekat maybank2u tak de lagi pun..
 Nilai die pun sikit je..
Ok la buat belanja..

Tadi pun aku baru beli Shiseido mask..
Haritu punya dah habis..
Ni aku beli lagi 50pcs..
Dapat petag tadi terus pakai..hehe..
Kali ni aku nak pakai sorang je la..
Stock untuk lama sikit..
Kalau tak kejap je dah habis..huhu..

Tak sabar giler nak habis..
Tapi tiap kali fikir nak praktikal cuak je rasa..huhu..
Takut sangat kalau tak perform..
Harap semua baik-baik je..:)

Insyaallah aku balik rumah 23rd ni..
Nak enjoy-enjoy dengan budak ni dulu..huhu..
Tu pun kalau rajin..hehe..
Tapi fikir ni pun dah last kan..
Bolah la layankan..
Cuma rumah sewa pun tak dapat lagi ni..

Minggu depan mungkin en.bf ke naik laut..
Kiranya aku balik ni die tak de la..
Tak pe lah..haha..

 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...