Friday, 21 February 2014

Dadali - Di Saat Sendiri..

Assalammualaikum..

Sape pernah dengar lagu ni?..
Ak sebelum ni tak pernah dengar lagu ni pun..
Tapi haritu masa siapkan ODA, Farez suruh dengar lagu ni..
1st time dengar terus suka..
Lepas tu dengar la berulang kali sambil buat ODA sama-sama..:)

Sangat menyentuh hati lagu ni..
Sampai sekarang pun aku suka dengar..
Lepas tu bila dengar dan hayati memang buat aku rindu..hehe..
How much aku sayang kawan-kawan aku kan..
Up side down sama-sama..
Kalau dieorang tak sayang aku tak pe la..haha..


Hari demi hari telah ku lewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Ooh... jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Ku coba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

(rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku)

Ooh rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku, sangat rindu kamu
Terasa sejak kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri 

Jom Layan..:)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...