Tuesday, 1 October 2013

Permohonan Kemasukkan ke Tingkatan 4 MRSM Tahun 2014 Semenanjung Malaysia..

Assalammualaikum..

Lepas exam tadi punya la ngantuk..
Ngantuk pun lama jugak la lepak bersembang dengan budak-budak ni sambil makan-makan, minum-minum..
Balik bilik tak boleh online lagi..
Dari malam sebelum tu internet problem..
Malam sebelum tu baru nak skype dengan en.bf lepas tu internet problem..
Elok jugak la..
Sebab nak study..
Pagi tadi pun internet tak ok lagi..
Kunci jam pukul 6 pagi..
Bangun nak study..
Banyak lagi tak baca dah ingat masa tu..
Maklumlah subjek banyak teori..
Memang kene hafal ler..huhu..

Bila tak bole online dan mengantuk..
Apa lagi..
Off kan henfon..
Tido sampai petang..
Petang tu bangun jap internet dah ok..
Lepas tu sambung tido lagi sampai malam..hehe..
Tu pun tak sempat nak pegi amik baju dekat dobi..
Sempat beli makanan je dekat bawah..
Pegi kedai dobi sementara order makanan tadi kedai dah tutup..

Esok pulak tak de paper..
Tak de benda nak buat..
Nak study malas lagi..
Lepas tu teringat yang mak call semalam..
Mak call saje tanya khabar..
Gossip pasal sepupu yang baru lepas tunang weekend hari..
Cerita pasal adik aku tengah exam PMR..
Cerita pasal adik aku yang baru pegi Johor ada aktiviti apa entah sebulan..
Cerita pasal siapa yang ada dekat rumah..
Macam-macam cerita kan..hehe..

Cerita pasal adik aku yang PMR tu..
Die ada bagi tau mak aku mintak tengokkan kemasukkan ke MRSM..
Aku tadi tengah online tetiba teringat dan tengokkan la..
Dah balik nanti baru buat kot..

Jadi aku nak share pasal benda ni..
Kalau ada sesiapa yang berminat mungkin untuk diri sendiri, kawan-kawan, ahli keluarga atau saudara mara..
Sila la klik ye..


All the best..:))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...