Tuesday, 15 October 2013

Kenangan Sepasang Peplum..

Assalammualaikum..

Ingat lagi tak cerita pasal wedding kawan baik aku yang nama Ikin tu..
Yang tiga hari dua malam aku berkampung masa wedding die tu..
Antara kenangan manis kami berdua..

Masa pegi wedding die kan aku memang tak bawak baju lansung..
Memang pakai baju dekat rumah die je la..hehe..
Masa hari die sanding tu aku pakai sepasang baju peplum die..
Die suruh bawak balik je..
Nanti pos kan je..

Hari ni nak keluar sekejap..
Nampak die online tadi aku pun messaga la die dekat fesbuk..
Nak mintak alamat nak pos kan baju..
Sementara cuti dan nak keluar ni lah senang nak buat pape..
Tapi die reply..
Die bagi terus je baju tu dekat aku sebagai kenangan..huhu..


Ni la baju die..
Ada kain die sekali..
Harga bukan ukuran..
Tapi sentimenal value nya..huhu..
Memang aku akan simpan sampai bila-bila..
Kenangan aku dengan die..

Tak sabar nak tunggu die dapat baby..
Bole shopping barang baby macam untuk baby Qaisara hari tu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...