Thursday, 17 October 2013

7 Amalan Penarik Rezeki..

Assalammualaikum..

Semalam atok dah balik..
Macam biasa bila atok balik banyak jugak la yang disembang..
Seronok jugak dengar cerita orang lama ni..
Dieorang ni pun banyak pengalaman kan..
Knowledge pun lagi banyak..
Point of view pun lain..
Tula aku suka bersembang dan tanya pendapat die..

Ceria psal belajar, pasal keje..
Cerita mengenai 13 Mei..
Cerita pasal filer Tanda Putera..
Sampai aku sendiri rasa berminat nak tengok..
Atok aku ni memang suka tengok movie dan tengok wayang ye..
Lagi update dari aku..huhu..
Siap tanya filem KL Gangster ada lagi ke tak dekat tayang..
Nak pegi tengok..huhu..

Tengah bersembang tadi..
Tiba-tiba terperasan ada satu buku ni..
Tengok tajuk die memang agak menarik.
Terus la aku ambil dan tengok isi kandungan die..


7 Amalan Penarik Rezeki..


Ni la isi kandungan die..
Banyak info menarik kan..

Boleh la baca dan amalkan..
Insyaallah rezeki makin murah..
Kalau sesiapa yang berminat boleh la dapatkan buku ni..

Tak pun boleh lah cari dekat internet ke cara-cara nak Solat Dhuha..
Dan boleh jugak cari dekat internet atau dalam Al-Quran surah Al-Waqiah..
Bole la amalkan baca surah tu selalu..

Yang lain tu banyak amalan yang boleh diamalkan dalam kehidupan seharian macam bersedekah, istighfar, menikah, silaturahim, berbakti kepada ibu bapa..
Tapi kalau nak kan info lebih bole lah beli dan baca..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...