Monday, 16 September 2013

Wonderful Weekend..

Assalammualaikum..

Weekend lepas aku balik kampung..
Tak plan pun..
Tapi bila tengok cuti agak lama dan macam dah tepu duduk sini..
Tetiba rasa nak balik..
Lagi pun Isnin cuti hari Malaysia..
Ahad aku memang tak de kelas..
Jadi cuti empat hari..
Kalau tak memang plan nak balik lepas final nanti je..
Tak de lah lama sangat lagi pun..

Agak nya memang rezeki aku nak balik weeekend lepas..
Dan memang banyak benda yang di luar perancangan dan jangkaan..
Tapi sangat seronok..
Weekend yang bersama kawan-kawan, makan makan dan jalan-jalan..
Nanti aku share cerita die ye..:))

1 comment:

  1. nory plak weekend ni balik kg hubby...
    lama tak balik..
    padahal bukan jauh mana pon..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...