Friday, 6 September 2013

Permudahkan Urusan ku..

Assalammualaikum..

I'm speechless..
Ni je yang aku mampu..
Berusaha dan berdoa..
Selebihnya aku serahkan kepada Dia..




Mungkin dugaan ni teguran dari Allah kerana kesalahan aku sama ada aku sedar atau tak..
Atau dugaan ni sebagai ujian sebelum Dia berikan sesuatu yang lebih baik untuk aku..
Semoga Aku di beri ketenangan dalam menjalani kehidupan ni..
Dipermudahkan segala urusan..
Diberi petunjuk dan hidayah dalam membuat keputusan..
Kita sendiri tak pasti sesuatu keputusan tu baik ke tidak.
Kerana sesungguhnya Dia yang Maha Mengetahui..
Pengatahuan kita sangat terbatas..

Bantu la aku menghadapi masalah ini Ya Allah..
Semoga mesalah ini selesai dengan cepat dan baik..
Dan semoga aku cukup kuat dan tabah menghadapi masalah ini..
 

Sumber
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...