Monday, 23 September 2013

Wedding Ikin- Melaka..

Assalammualaikum..

Sebelum aku share kisah aku dengan course mate aku..
Aku nak share dulu gambar wedding Ikin dekat belah lelaki pulak, dekat Melaka weekend baru ni..
Kalau masa belah Ikin hari tu memang rezeki aku nak datang kan..
Siap berkampung tiga hari dua malam lagi dekat rumah die..
Disebabkan untuk yang belah lelaki aku tak dapat datang..
Tapi aku mestilah tak nak ketinggalan untuk tau mengenai majlis die kan..
Jadi haruslah Ikin share gambar die kawen dekat Melaka dengan aku..

Blog aku ni bukan sekadar catatan suka duka perjalanan hidup aku..
Disamping untuk aku share dengan orang yang baca blog aku..
Tapi blog aku ni pun macam album untuk aku simpan gambar-gambar yang ada kene mengena dengan hidup aku..
Lagi dengan condition laptop aku yang kurang baik ni..
Benda pertama yang ak selamatkan pun adalah gambar-gambar dalam laptop ni..
Tapi ada jugak gambar-gambar yang aku tak share..
Sebab terlampau peribadi untuk aku share dengan umum..
Kalau untuk kebaikan perkongsian bersama aku akan share..

Jom tengok gambar wedding Ikin untuk majlis dekat Melaka..

Ikin dengan adik beradik die..

Pengantin..

Ikin dengan Ain..



Macam biasa..
Pengantin tetap lah sweet walaupun sangat sederhana..
Untuk majlis kali ni dieorang sewa baju dan memang tempah mak andam untuk mekap..
Baju sangat simple dan mekap pun sangat natural tapi pengantin tetap la anggun..
Tak perlu baju berlebihan dan mekap tebal pun tapi sangat anggun..
Less is more..:))


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...