Friday, 16 August 2013

Selamat Hari Lahir Abdul Hakim..

Assalammualaikum..

Semalam hari lahir adik last..
Semua memang suka menyakat ngan buli die..haha..
Slalu jadi bahan akak-akak dan abang-abang..haha..
Apa bole buat..
Dah adik last..
Die ni pun sangat menghiburkan..

Semalam pun beria sakat die pasal kek raya..
Semua buat tak reti je..
Setiap kali cakap pasal kek, pasal makanan ke memang kutuk die je..

Tapi petang semalam ayah ada la beli kek..
Sedap jugak la kek die..
Punya la banyak aku makan..

Kek..

 Ada buah-buahan..

 Ada makanan ringan sikit..

Ni masak tengah hari dan makan malam..
Ikan apa entah masak tempoyak..
Tak kenal pun ikan ni..
Yang penting bila makan sedap..haha..

 Sayur campur..

Dan feveret..
Aiskrim..
Ni beli yang kotak besar..
Kalau beli biasa bekas kecik pun rm3..
Bukan main mahal lagi..
Baik beli besar terus lepas tu makan banyak-banyak dekat rumah..

Adik aku yang last ni 15 tahun tahun ni..
Die sorang je yang sekolah lagi..
Tapi cuti dua minggu ni tak de belajar lansung pun..
Sibuk melukis je..
Ada nak masuk pertandingan tulisan jawi..
Ni je la yang die sibuk buat sepanjang cuti ni..



Ada tiga lukisan dah yang die buat..
Bole hantar seberapa banyak yang bole..
Tapi aku banyak jugak komen..
Suruh buat baru..
Sebab ada yang silap-silap..

Kalau ada rezeki die bole la menang..

Pape pun Selamat Hari Lahir..
Semoga dipermudahkan semua urusan..
Sentiasa dilindungi dari perkara tak baik..
Murah rezeki..
Dan cemerlang dalam kehidupan..
AMIN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...