Wednesday, 14 August 2013

Sambung Cuti Syawal 2013..

Assalammualaikum..

Aku masih dekat rumah lagi..
Sambung cuti sampai hari Sabtu..
Mula-mula nak beli tiket hari Ahad..
Tapi sebab sibuk pegi jalan raya..
Sudahnya malam baru pegi Stesyen bas..
Kaunter tiket dah tutup..
Lepas tu pegi petang Isnin pulak..
Betul tinggal satu tiket je lagi untuk hari Selasa pagi..
Tapi en.bf racun suruh balik hujung minggu ni je..
Yelah macam balik sini hari tu..
Beria je aku beli tiket lambat..
Sudahnya ada satu kelas je..
Yang lain tu cancel..
Walaupun beria cakap nak buat kelas..
Sudahnya aku beli tiket balik hari Sabtu ni je..
Tu pun tersilap beli..
Patutnya beli hari Ahad..
Sebab hari Ahad aku tak de kelas..
Tapi tak pelah..
Balik hari Sabtu, hari Ahad tu nanti bole la lepak-lepak dulu..

Jadi bole sambung cuti..
Bole sambung makan-makan lagi dekat rumah..:)

Bila balik lambat terus order parcel..
Harap sampai la sebelum aku balik sana nanti..

Semalam pun sebelum en.bf balik die sempat hantar durian dekat rumah..
Rezeki sangat..
Sempat install kan skype untuk laptop die..
Sempat bincang plan kalau die kene pegi commissioning bulan depan..
Bukan apa..
Takut die pegi lama je..

Tajuk asal die WW..
Tapi bila dah start menaip macam ni la sudahnya..
Ber word-word la..
Bukan wordless lagi..haha..
Lantak la..

Disebabkan lambat balik..
Dekat rumah pun ramai lagi..
Jadi suruh mak beli macam-macam supaya boleh masak macam-macam..

Hari tu masa tengah hari masak kari daging malam tu ada kawan adik nak datang beraya bole pulak masak roti jala..
Malam semalam nasi dah habis waktu siang..
Malam nya masak mee goreng dengan cendawan goreng..
Hari ni pulak buat nasi ayam..


Wan dah start puasa enam..
Aku bila entah nak start..
Dah balik sana nanti la kot rasanya..
Perut ni memang perlukan rehat..
Raya ni dah banyak sangat makan..hoho..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...