Friday, 2 August 2013

Mahalnya Ikan..

Assalammualaikum..

Hari ni cuti hujung minggu..
Duduk dekat bilik je sepanjang hari..
Duduk bilik menonton dan tidur..
Apa lagi nak buat kan..

Tadi buka air mangga dan nestum je dulu..
Macam biasa lepas tu pegi mandi..
Then fikir menu untuk makan hari ni sambil kemas baju untuk hantar pegi dobi..

Turun bawah order nasi putih dan sayur campur je..
Sebab fikir hari ni nak makan ikan la pulak..
Rindu nak makan ikan..
Selalu makan ayam, daging, udang dengan sotong je..

Sementara tunggu order aku siap pegi hantar baju dekat dobi..
Lepas tu singgah dekat mamak nak beli ikan..
Ada la ikan masak kicap..
Aku pun beli la sekor..
Sekali masa bayar harga seekor ikan masak kicap rm4..huhu..
Ikan kembung ke ikan cencaru..
Aku pun tak kenal..
Amboi mahal nya..

Boleh dapat nasi goreng, mee goreng ke dengan harga macam tu..
Maggi goreng pun dekat situ rm4..
Rasa pun biasa-biasa je..
Tak de la sedap sangat pun..
 Sabar je lah kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...