Tuesday, 16 July 2013

Wordless Wednesday..

Assalammualaikum..

Kueh raya feveret..
Sedap kueh yang mak beli dekat Tesco ni..
Beria makan sampai tinggal dua je untuk aku..huhu..
Jadi lah dapat rasa dua..

Bila pegi Tesco lagi mak beli yang ni pulak..
Kurang sedap..huhu..
Inti die pun tak berapa sedap..
Lepas tu bole pulak mak cakap nampak lebih kurang je dengan beli yang sebelum ni..

Mak bekas die pun dah lain..
Lagi pun yang atas ada lapik kertas tu..huhu..
Sabar je la..

Harap raya tahun ni mak buat kueh ni..
Kalau mak buat confirm sedap..
Cuti raya 7/8-13/8..
Tak berkesempatan la nak buka puasa dengan sape-sape..
Cuti pun sehari sebelum raya..huhu..
Kita jumpa raya nanti je la..

Beria tajuk WW..
Tapi membebel banyak gak..haha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...