Monday, 29 July 2013

Sila Hubungi Saya..

Assalammualaikum..

Nampaknya ramai yang sangat berminat dengan post entri mengenai kewangan bagi tujuan melanjutkan pengajian..
Diharap sangat entri aku tu dapat membantu kepada sesiapa yang menghadapi masalah kewangan dalam melanjutkan pengajian..
Aku sendiri pernah berdepan dengan masalah tu..
Jadi aku sangat memahami macam mana perasaan die..huhu..

Kalau tak banyak pun sedikit entri aku tu dapat membantu anda semua..
Tak kira la sama anda pembaca sendiri yang ingin melanjutkan pengajian atau ahli keluarga dan kenalan korang semua..
Memang itu pun tujuan aku berkongsi dengan korang semua..

Jadi kepada sesiapa yang nak kan info lebih mengenai perkara tersebut..
Kalau ada yang kurang jelas dengan apa yang aku tulis ke..
Atau ada sebarang pertanyaan..
Ada tambahan maklumat terkini ke berhubung perkara tersebut yang nak di kongsikan bersama yang lain..
 Boleh la hubungi aku di..

kasehkamila@gmail.com..

Mana tau ada yang malas nak komen ke..
Tapi bole email kan dekat aku terus..

Kalau ada yang nak contoh surat macam mana nak mohon sumbangan yang aku pernah gunakan dulu masa mohon sumbangan ke..
Atau ada masalah lain..

Aku akan cuba semampu yang boleh..
 Bukan semua orang bernasib baik kan..

Kalau ada yang nak berkongsi maklumat mengenai engineering pun boleh..
Tak de masalah..
Mana tau ada assignment ke tapi nak cari info..
Tak pun cari info tapi tak jumpa ke..

Aku pun tak de lah pandai sangat..
Tapi kita sama-sama usaha..

Memang tujuan aku buat blog ni..
Disamping sebagai catatan sebahagian kehidupan aku..
Tapi jugak untuk aku kongsikan maklumat yang mungkin berguna dengan orang yang membaca..

Semoga usaha ni terus berkembang..AMIN..:))

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...