Monday, 29 July 2013

Highland Tower..

Assalammualaikum..

Hari ni ada satu kelas je..
Tu pun kelas sejam je..
Kelas Oceanography..
1st time dalam kelas belajar tapi tak berapa faham..huhu..

Belajar mengenai tide..
Pasang surut air laut..
Kene study sendiri la nampaknya..
Up to this point..
Aku lagi suka dengan lecturer lama yang subject ni..
Sekarang ni lecturer baru yang ajar..
Baru ada dua kelas dengan die..
Harap die boleh improve cara die mengajar lepas ni..:)

Balik dari kelas tak de buat apa-apa..
Jadi macam biasa aku menonton..
Bukak you tube..
Biasa kan ada suggestion video untuk kita tengok dekat main page die..
Ternampak video KES-Perogol bersiri..
Tengok la sampai habis video tu..
Menarik jugak..
Dan aku ada tengok mengenai Mona Fendy..
Banyak mengenai jenayah dulu-dulu la..
Masa kecik-kecik dulu cerita ni sangat famous..
Saje nak tau info mengenai kes-kes ni..
Dulu masa kecik-kecik bukan amik tau sangat pun kan..

Biasa kalau tengok video ada suggestion video dekat tepi kan..
Ni jugak kisah lama yang menarik perhatian aku..
Terjadi masa aku kecik dulu jugak..
Masa tu pun tak tau apa-apa sangat kan..
Kisah mengenai Highland Tower..
Kalau masa aku duduk dekat AU3 dulu..
Dari tingkap bilik aku straight dengan Highland Tower ni..
Nampak je la dari jauh..
Mula-mula tak tau pun tu Highland Tower..

Sesiapa yang berminat nak tengok video ni dan nak mengetahui kisah ni bole lah tengok..
Kalau dulu masa kes ni terjadi berita memang mengenai usaha mencari dan menyelamat mangsa je..
Enjoy the show..:)
Al-Fatihah untuk mangsa yang terkorban..






Terima kasih pada yang upload dan share video ni..
Sangat berinformasi kepada rakyat Malaysia..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...