Saturday, 1 June 2013

Lines Plan..

Assalammualaikum..

Cerita pasal lines plan lagi..
Baru je balik dari buat lines plan dengan senior dan class mate..
Ajak senior datang sekali supaya bole guide..
Kalau ada salah bole betulkan..

Dah dua malam tak tidur buat lines plan..huhu..
Malam semalam pegi buat lines plan dari pukul 11 malam sampai 7 pagi..
Memang pulun buat masing-masing sebab 6hb ni kene register..
Maksud nya tinggal beberapa hari je lagi..

Jadi things to do this weekend aku memang buat lines plan je la..
Lagi cuti tiga hari weekend ni..
Biasa hari Ahad aku join kelas budak lain..
Tapi disebab kan Ahad ni cuti memang aku mintak tolong senior tu..
Nasib baik la die baik hati nak tolong..
Jadi dah dua malam la kami berjaga..

Aku tinggal sikit je lagi kot nak siap..
Insyaallah..
Tinngal nak penuhkan table offset dan label gambar..
 Alhamdulillah tak banyak masalah..
Lepas tu bole la buat report dan hantar print gambar..
Harap sangat print gambar nanti tak de masalah lagi..

Semalam pun pukul 7 pagi baru balik..
Tido sampai dalam pukul 3 lebih pukul 4..
Lepas tu pagi bayar duit bilik untuk bulan Jun..
Dah siap makan buat lines plan lagi sampai malam..
Malam tu aku tidur la sekejap..
Sebab penat dan sebab nak stay malam tu..
Ada budak kelas mintak tolong..
Jadi aku macam tak sampai hati jugak la..
Ajak senior tu sebab aku pun tak berapa mahir sangat jugak lagi buat..
Takut salah ajar..

Ni pun ada macam nak selesema..
Harap bangun nanti hari ni dah siap drawing aku..
Esok nak pegi jumpa Supervisor tunjuk drawing..
Dan lepas tu kalau ok bole fokus dekat report dan untuk present..
Semoga Allah mudah kan semuanya dan aku dapat keputusan yang cemerlang untuk Lines Plan..Amin..
Aku berminat jugak nak belajar buat GA die..
Insyaallah kalau ada masa..

Ok la kepala dah berat sangat..
Nak mandi dulu lepas tu baru tidur..
All the best untuk diri sendiri..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...