Saturday, 4 May 2013

PRU 13 2013..

Assalammualaikum..

Hari ni hari yang sangat penting kepada negara ku..
Malaysia Tanah Air ku..
Tanah tumpah darah ku..

5 Mei 2013..
Pilihan Raya Umum yang ke-13..

Semoga satu undi aku ni sangat menyumbang kepada negara ku..
Satu undi yang ter paling sekali bernilai..
(Nampak tak sangat bernilai nya walaupun satu undi)..
Harapan aku pun terlalu tinggi..

Semoga Allah permudahkan semua urusan dan berikan yang terbaik kepada negara aku..
Satu undi yang sangat bernilai dan membawa tanggungjwab yang besar..
Bukan sahaja kepada aku..
Tapi aku memikul tanggungjawab keluarga, masyaratak setempat, negeri dan seluruh negara..

Kepada semua pengundi semoga dapat mempertimbangkan pilihan anda dengan sangat baik..
Dan membuat keputusan yang sangat baik..
Aku mendoakan dan mengharapkan yang terbaik untuk Malaysia Tanah Air ku..
Insyaallah..

I wish..i wish..i wish..
Semoga satu hari nanti aku dapat berbakti dan memberikan sumbangan walaupun sekecil-kecil nya kepada agama, bangsa dan negara ku..
Sesungguhnya semua yang berlaku adalah atas izin mu..
Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...