Saturday, 2 March 2013

Mommy Coming..:))

Assalammualaikum..

Aku kan cuti lima hari..
Start hari khamis sampai Isnin..
2 hari sebelum ni bosan je..
Tapi semalam ok la jugak..
Petang keluar pegi beli makanan dan barang..
Tak de lah terperap dekat rumah je..

Hari ni pulak mak datang..
Happy sangat..hehe..
Mak datang nak hantar barang..
Kata je lah sebab nak datang tengok aku sem ni kan..hehe..

Mak datang hantar printer, buku, extension plug, dan of course bawak makanan..:))
Mak datang kejap je..
Lepas hantar barang tadi pegi makan dan lepas tu pegi bawak ayah jalan-jalan..
Tu pun dah lambat..
Sampai dalam pukul 5 lebih lepas maghrib tadi dah balik..

Bertambah stok makanan..:))
 
Esok tak pasti la ada kelas ke tak..
Tapi rasanya macam perlu pegi kolej je..
Dan esok nak jemput seaman dekat Kuantan..
Dia nak sign on..:))
Semoga selamat semuanya..Amin..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...