Monday, 25 February 2013

Welcome to Sem 3..

Assalammualaikum..

Ahad lepas aku dah balik sini..
Sem baru dah mula..
Sem ni aku dah masuk semester 3..
Maksud nya kalau di izinkan Tuhan aku akan tinggal dua semester je lagi untuk habis..
Kurang dari setahun..
Harap sangat boleh habis awal..

Keputusan untuk semester lepas agak memuaskan..
Aku bersyukur sangat dengan apa yang aku dapat..
Semoga aku bole timba seberapa banyak ilmu yang boleh lagi..
Memang banyak sangat yang aku belajar..

Alhamdulillah hidup dekat sini pun makin baik..
Gembira je..
Semoga semua ni berkekalan..
Kalau perhubungan kami semua diuji lagi pun semoga aku tabah menghadapi setiap dugaan tu..

Hidup aku memang dikelilingi oleh lelaki je..
Yang close dengan aku pun berbilang bangsa dan agama..
Tapi Alhamdulillah hidup aku bahagia dan happy je..

Masa cuti pun rindu je dekat dieorang..
Yelah dekat sini memang hari-hari jumpa..
Lepak sama-sama..
Dan hidup sama-sama..

Aku sampai-sampai je hari tu pun dieorang amik..
Lepas tu pegi makan malam sama-sama..
Pegi shopping barang komputer..
Teman pegi tindik telinga..

Semalam pulak pegi kolej mula-mula..
Lepas tu pegi tengok rumah sewa dengan dieorang..
Dan lepas tu pegi daftar Short Course..
Lepas dinner pegi Mall..
Ada orang teringin nak tengok wayang..
 Sebelum tengok wayang sempat pegi massage badan dekat kerusi massage tu dalam tempat snooker..
Lepas tu tengok movie Beautiful Creatures..
Pilihan movie tak banyak..
Share beli pop corn and air..
Sebelum balik masing-masing sempat lagi nak shopping baju..
Habis tengok wayang pun dah pukul 9..
Kejap je pilih-pilih orang tu dah tutup lampu..
Dah pukul 9 lebih nak pukul 10 da..huhu..

Ni lah hidup aku sekarang..
Hari ni pulak tengah pening macam mana nak pegi kelas sebab bangun lambat..
Baru nak mintak tolong dieorang amik aku..
Tu pun dalam rasa bersalah sangat..
Call-call je rupanya dieorang dah on the way nak amik aku..
Terharu nya..huhu..
Lepas habis kelas pergi klinik pulak untuk survey Medical Check Up untuk Offshore..
Petang pulak aku ada kelas dan dieorang ajak pegi sekali sebab dieorang nak servis kereta..
Tapi kelas cancel ikut dieorang pegi servis kereta la..
Dapat jugak try massage kaki..hehe..

Sebelum balik cuti hari tu siap tanya lagi aku nak apa..
Kalau nak t-shirt Serawak atau kek lapis ke..
Aku cakap nak kek lapis..
Dah habis pun kek lapis tu semalam..hehe..
Lepas tu dapat key chain lagi..
Harga barang tu tak penting pun..
Tapi ingatan dieorang tu yang sweet sangat..
Dieorang buat aku rasa selesa ada di kalangan dieorang..
Semoga persahabatan kita kekal selama nya..Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...